Scratch – це візуальна мова програмування для дітей яку винайшли в MIT, абсолютно унікальне середовище для навчання програмуванню. Відмінність її від інших систем програмування полягає в тому, що вона повністю візуальна. Вивчення програмування з нею перетвориться на захоплююче заняття або гру для дітей.
Академія Кодування адаптувала (від CodeClub) навчальні матеріали, котрі допоможуть дітям зрозуміти та створювати ігри, анімацію та багато іншого.
Урок 1. Загублені в космосі
Завдання: Створити анімацію космічної подорожі.
Урок 6. Лабіринт
Завдання: Створити гру з лабіринтом і пошуком призу.
Урок 8. Кіт і пес
Завдання: Створити гру, в якій кіт тікає від собаки.
Урок 11. Ловець кульок
Завдання: Розробити гру, в якій ми зможемо лопати кульки, які будуть з’являтись на екрані нашого комп’ютера.
Урок 2. Кіт та миша
Завдання: Створити гру, в якій кіт (Фелікс) переслідуватиме мишеня (Герберта). Впродовж гри ви контролюєте Герберта за допомогою мишки, намагаючись втекти від Фелікса.
Урок 4. Пінг-понг
Завдання: Створити класичну версію комп’ютерної гри пінг-понг.
Урок 7. Нахабний краб
Завдання: Створити гру – краб стріляє кульками по рибках.
Урок 9. Кажан
Завдання: Створити гру – кажан в польоті оминає перешкоди, за кожну перешкоду гравець отримує 1 бал.
Урок 3. Magic Ball
Завдання: Створимо гру Magic Ball – кулю, яка буде давати випадкову відповідь (так, ні, можливо) на будь-яке наше питання.
Урок 5. Полювання на відьом
Завдання: Створити гру, в якій необхідно влучати у відьом, що з’являються на екрані.
Урок 10. Змійка
Завдання: Створити гру “Змійка” – змія збільшується за бонуси. Гра закінчується, якщо змія торкається межі або сама себе.
Немає коментарів:
Дописати коментар