субота, 16 березня 2019 р.

Підготовка до Олімпіади в середовищі Скретч

Scratch – це візуальна мова програмування для дітей яку винайшли в MIT, абсолютно унікальне середовище для навчання програмуванню. Відмінність її від інших систем програмування полягає в тому, що вона повністю візуальна. Вивчення програмування з нею перетвориться на захоплююче заняття або гру для дітей.
Академія Кодування адаптувала (від CodeClub) навчальні матеріали, котрі допоможуть дітям зрозуміти та створювати ігри, анімацію та багато іншого.

Урок 1. Загублені в космосі

Завдання: Створити анімацію космічної подорожі.

Урок 6. Лабіринт

Завдання: Створити гру з лабіринтом і пошуком призу.

Урок 8. Кіт і пес

Завдання: Створити гру, в якій кіт тікає від собаки.

Урок 11. Ловець кульок

Завдання: Розробити гру, в якій ми зможемо лопати кульки, які будуть з’являтись на екрані нашого комп’ютера.

Урок 2. Кіт та миша

Завдання: Створити гру, в якій кіт (Фелікс) переслідуватиме мишеня (Герберта). Впродовж гри ви контролюєте Герберта за допомогою мишки, намагаючись втекти від Фелікса.

Урок 4. Пінг-понг

Завдання: Створити класичну версію комп’ютерної гри пінг-понг.

Урок 7. Нахабний краб

Завдання: Створити гру – краб стріляє кульками по рибках.

Урок 9. Кажан

Завдання: Створити гру – кажан в польоті оминає перешкоди, за кожну перешкоду гравець отримує 1 бал.

Урок 3. Magic Ball

Завдання: Створимо гру Magic Ball – кулю, яка буде давати випадкову відповідь (так, ні, можливо) на будь-яке наше питання.

Урок 5. Полювання на відьом

Завдання: Створити гру, в якій необхідно влучати у відьом, що з’являються на екрані.

Урок 10. Змійка

Завдання: Створити гру “Змійка” – змія збільшується за бонуси. Гра закінчується, якщо змія торкається межі або сама себе.

Додаток: проекти для mBot

Немає коментарів:

Дописати коментар