понеділок, 4 травня 2020 р.

Завдання для розвитку кмітливості та винахідливості

Завдання для розвитку кмітливості та винахідливості

Як записати формулу у червоній клітинці D1 так, щоб вона порахувала збільшену вдвічі суму усіх чисел  із діапазону клітинок D2:F5 і зробити це число невидимим?
Відповідь.
у червону клітинку D1 записати формулу =SUM(D2:F5)*2  або =СУММ(D2:F5)*2  ; і встановити червоний колір  шрифту для запису цього числа в цій клітинці;
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.

Як записати формулу у жовтій клітинці Е1 так, щоб вона порахувала  зменшений на 99% добуток  чисел із  двох діапазонів  A1:A3, C1:C3  і захистити результат обчислення в клітинці  Е1?
Відповідь.
у жовтій клітинці Е1 записати формулу =0,99*ПРОИЗВЕД(A1:A3; C1:C3) або =0,99*PRODUCT(A1:A3; C1:C3); потім обрати вкладку «Вставлення», знайти групу інструментів «Замінення», обрати інструмент «захистити аркуш», задати пароль для захисту;
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.


Як записати формулу в синій клітинці F1 так, щоб вона порахувала  збільшену на 127% суму добутків відповідних елементів двох лінійних масивів  із  діапазоні D2:D5 і  Е2:Е5,  і зробити запис цього числа в експоненціальному форматі?
Відповідь.
записати формулу в синю клітинку F1  =2,27*SUMPRODUCT(D2:D5;E2:E5)  або =2,27*СУММПРОИЗВ(D2:D5;E2:E5), потім обрати вкладку «Основне», знайти групу інструментів «Число», обрати інструмент «числовий формат», задати формат для клітинки «експоненціальний»;
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.

Як записати в червоній клітинці G1 формулу, яка обчислює  збільшену в півтора рази суму додатних  чисел  із діапазону D3:F5, і записати результат з округленням до цілої частини?
Відповідь.
записати в червоній клітинці G1 формулу  =1,5*СУММЕСЛИ(D3:F5;">0 ") або =1,5*SUMIF(D3:F5;">0 ")  потім обрати вкладку «Основне», знайти групу інструментів «Число», обрати інструмент «зменшити розрядність» з точністю до цілої частини, та задати формат для клітинки «числовий»;
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.


Як записати в зеленій в клітинці Н1 формулу, яка обчислює    зменшену в чотири рази суму квадратів чисел із діапазону D2:F5 і записати результат з округленням до тисячних частин?
Відповідь.
записати в зеленій в клітинці Н1 формулу =0,25*СУММКВ(D2:F5)  або =0,25*SUMSQ(D2:F5)  потім обрати вкладку «Основне», знайти групу інструментів «Число», обрати інструмент «зменшити розрядність» з трьома знаками після коми, та задати формат для клітинки «числовий»;
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.


Як записати в білій клітинці А1 формулу, яка знаходить кількість парних чисел із  діапазону клітинок D2:F5?
Відповідь.
cтворити додаткову таблицю D7:F10 остач від ділення усіх чисел з таблиці D2:F5 на 2. Для цього записати допоміжну формули =ОСТАТ(D7; 2) або =MOD(D7; 2) і розповсюдити її для всіх допоміжних клітинок з діапазону D7:F10. Отримаємо таблицю з нулів та одиниць. Потім записати в білій клітинці А1 формулу = СЧЁТЕСЛИ(D7:F9;"=0")  або   =COUNTIF(D7:F10;"=0").  
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.


Як записати в сірій клітинці К1 формулу, яка знаходить  кількість  чисел, що діляться на 3 націло з  діапазону клітинок D2:F5 
Відповідь.
cтворити додаткову таблицю D7:F10 остач від ділення усіх чисел з таблиці D2:F5 на 3. Для цього записати допоміжні формули =ОСТАТ(D7; 3) або =MOD(D7; 3) і розповсюдити її для всіх допоміжних клітинок з діапазону D7:F10. Отримаємо таблицю з нулів, одиниць, двійок. Потім в сірій клітинці К1 записати формулу = СЧЁТЕСЛИ(D7:F10;"=0")  або   =COUNTIF(D7:F10;"=0").  
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.



Як записати в фіолетовій клітинці М1 формулу, яка знаходить  кількість  чисел, що одначасно діляться на 4 і на 3 націло з  діапазону D2:F5?
Відповідь.
cтворити додаткову таблицю D7:F10 остач від ділення усіх чисел з таблиці D2:F5 на 3. Для цього записати допоміжні формули =ОСТАТ(D7; 12) або =MOD(D7; 12) і розповсюдити її для всіх допоміжних клітинок з діапазону D7:F10. Отримаємо таблицю з нулів, одиниць, …, одинадцяток. Потім в фіолетовій клітинці М1 записати формулу = СЧЁТЕСЛИ(D7:F10;"=0")  або   =COUNTIF(D7:F10;"=0").  
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.


Як записати в синій клітинці Р1 формулу, яка знаходить кількість від’ємних непарних і додатніх парних чисел, з  діапазону клітинок D2:F5?
Відповідь.
cтворити додаткову таблицю D7:F10 остач від ділення усіх чисел з таблиці D2:F5 на 3. Для цього записати допоміжні формули =ОСТАТ(D2;2)-2*СЧЁТЕСЛИ(D2;"<0")     або = MOD(D2;2)-2*СOUNTIF(D2;"<0")     і розповсюдити її для всіх допоміжних клітинок з діапазону D7:F10. Отримаємо критеріальну таблицю, яка має такі числа { -2, -1, 0, 1}, тобто 
число «-2» - означає що в цій клітинці було від’ємне парне, 
число «-1» - означає що в цій клітинці було від’ємне непарне, 
число «0» - означає що в цій клітинці було невід’ємне парне, 
число «1» - означає що в цій клітинці було додатне непарне, 
Потім в синій клітинці Р1 записати формулу 
= СЧЁТЕСЛИ(D7:F10;"=-1")+СЧЁТЕСЛИ(D7:F10;"=0")-СЧЁТЕСЛИ(D2:F5;"=0")   або   
=COUNTIF(D7:F10;"=-1")+COUNTIF(D7:F10;"=0")-COUNTIF(D2:F5;"=0").  
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.


Перевірте свої знання за допомогою онлайн-моніторингу  з теми "Електронні таблиці"


Самотренаж: онлайн-тестування "Еxcel"

Довідка для тих, хто готується до ІКТ-олімпіад

Типові помилки в комірках з формулами електронних таблиць в MS Excel

Що означає при написанні формул в комірці помилка:  #####  в MS Excel?
Відповідь:
Використовується формула, результат виконання якої не вміщується у комірку.

Що означає при написанні формул в комірці помилка:   #знач!  в MS Excel?
Відповідь:
Замість числового чи логічного значення введений текст.

Що означає при написанні формул в комірці помилка:  #ссылка!  в MS Excel?
Відповідь:
Комірки, на які посилаються формули, були знищені. 

Що означає при написанні формул в комірці помилка:  #дел/0!  в MS Excel?

Відповідь:
В якості дільника використовується посилання на комірку, що містить нульове чи порожнє значення.

Що означає при написанні формул в комірці помилка:  #имя?  в MS Excel?

Відповідь:
Ім’я, що використовується в формулі, було видалене чи не було визначене.

Що означає при написанні формул в комірці помилка:  #число!  в MS Excel?

Відповідь:
В функції з числовим аргументом використовується неприпустимий аргумент.

Що означає при написанні формул в комірці помилка:  #н/д  в MS Excel?
Відповідь:
Не задані один чи декілька аргументів стандартної чи користувацької функції аркуша.

Що означає при написанні формул в комірці помилка:  #пусто! в MS Excel?
Відповідь:
Використаний оператор, який задає перетин діапазонів, що не мають загальних комірок.

Більшість операцій у табличному процесорі виконуються одним із наведених нижче способів. Який з цих способів  помилковий?
Відповідь:
  1. За допомогою рядка меню.
  2. За допомогою клавіатурних комбінацій (гарячих клавіш).
  3. За допомогою кнопок панелі інструментів.
  4. За допомогою контекстного (динамічного) меню
  5. За допомогою телепатії.





Немає коментарів:

Дописати коментар