Завдання для розвитку кмітливості та винахідливості
Як записати формулу у червоній клітинці D1 так, щоб вона порахувала збільшену вдвічі суму усіх чисел із діапазону клітинок D2:F5 і зробити це число невидимим?
Відповідь.
у червону клітинку D1 записати формулу =SUM(D2:F5)*2 або =СУММ(D2:F5)*2 ; і встановити червоний колір шрифту для запису цього числа в цій клітинці;
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.
Як записати формулу у жовтій клітинці Е1 так, щоб вона порахувала зменшений на 99% добуток чисел із двох діапазонів A1:A3, C1:C3 і захистити результат обчислення в клітинці Е1?
Відповідь.
у жовтій клітинці Е1 записати формулу =0,99*ПРОИЗВЕД(A1:A3; C1:C3) або =0,99*PRODUCT(A1:A3; C1:C3); потім обрати вкладку «Вставлення», знайти групу інструментів «Замінення», обрати інструмент «захистити аркуш», задати пароль для захисту;
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.
Як записати формулу в синій клітинці F1 так, щоб вона порахувала збільшену на 127% суму добутків відповідних елементів двох лінійних масивів із діапазоні D2:D5 і Е2:Е5, і зробити запис цього числа в експоненціальному форматі?
Відповідь.
записати формулу в синю клітинку F1 =2,27*SUMPRODUCT(D2:D5;E2:E5) або =2,27*СУММПРОИЗВ(D2:D5;E2:E5), потім обрати вкладку «Основне», знайти групу інструментів «Число», обрати інструмент «числовий формат», задати формат для клітинки «експоненціальний»;
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.
Як записати в червоній клітинці G1 формулу, яка обчислює збільшену в півтора рази суму додатних чисел із діапазону D3:F5, і записати результат з округленням до цілої частини?
Відповідь.
записати в червоній клітинці G1 формулу =1,5*СУММЕСЛИ(D3:F5;">0 ") або =1,5*SUMIF(D3:F5;">0 ") потім обрати вкладку «Основне», знайти групу інструментів «Число», обрати інструмент «зменшити розрядність» з точністю до цілої частини, та задати формат для клітинки «числовий»;
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.
Як записати в зеленій в клітинці Н1 формулу, яка обчислює зменшену в чотири рази суму квадратів чисел із діапазону D2:F5 і записати результат з округленням до тисячних частин?
Відповідь.
записати в зеленій в клітинці Н1 формулу =0,25*СУММКВ(D2:F5) або =0,25*SUMSQ(D2:F5) потім обрати вкладку «Основне», знайти групу інструментів «Число», обрати інструмент «зменшити розрядність» з трьома знаками після коми, та задати формат для клітинки «числовий»;
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.
Як записати в білій клітинці А1 формулу, яка знаходить кількість парних чисел із діапазону клітинок D2:F5?
Відповідь.
cтворити додаткову таблицю D7:F10 остач від ділення усіх чисел з таблиці D2:F5 на 2. Для цього записати допоміжну формули =ОСТАТ(D7; 2) або =MOD(D7; 2) і розповсюдити її для всіх допоміжних клітинок з діапазону D7:F10. Отримаємо таблицю з нулів та одиниць. Потім записати в білій клітинці А1 формулу = СЧЁТЕСЛИ(D7:F9;"=0") або =COUNTIF(D7:F10;"=0").
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.
Як записати в сірій клітинці К1 формулу, яка знаходить кількість чисел, що діляться на 3 націло з діапазону клітинок D2:F5
Відповідь.
cтворити додаткову таблицю D7:F10 остач від ділення усіх чисел з таблиці D2:F5 на 3. Для цього записати допоміжні формули =ОСТАТ(D7; 3) або =MOD(D7; 3) і розповсюдити її для всіх допоміжних клітинок з діапазону D7:F10. Отримаємо таблицю з нулів, одиниць, двійок. Потім в сірій клітинці К1 записати формулу = СЧЁТЕСЛИ(D7:F10;"=0") або =COUNTIF(D7:F10;"=0").
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.
Як записати в фіолетовій клітинці М1 формулу, яка знаходить кількість чисел, що одначасно діляться на 4 і на 3 націло з діапазону D2:F5?
Відповідь.
cтворити додаткову таблицю D7:F10 остач від ділення усіх чисел з таблиці D2:F5 на 3. Для цього записати допоміжні формули =ОСТАТ(D7; 12) або =MOD(D7; 12) і розповсюдити її для всіх допоміжних клітинок з діапазону D7:F10. Отримаємо таблицю з нулів, одиниць, …, одинадцяток. Потім в фіолетовій клітинці М1 записати формулу = СЧЁТЕСЛИ(D7:F10;"=0") або =COUNTIF(D7:F10;"=0").
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.
Як записати в синій клітинці Р1 формулу, яка знаходить кількість від’ємних непарних і додатніх парних чисел, з діапазону клітинок D2:F5?
Відповідь.
cтворити додаткову таблицю D7:F10 остач від ділення усіх чисел з таблиці D2:F5 на 3. Для цього записати допоміжні формули =ОСТАТ(D2;2)-2*СЧЁТЕСЛИ(D2;"<0") або = MOD(D2;2)-2*СOUNTIF(D2;"<0") і розповсюдити її для всіх допоміжних клітинок з діапазону D7:F10. Отримаємо критеріальну таблицю, яка має такі числа { -2, -1, 0, 1}, тобто
число «-2» - означає що в цій клітинці було від’ємне парне,
число «-1» - означає що в цій клітинці було від’ємне непарне,
число «0» - означає що в цій клітинці було невід’ємне парне,
число «1» - означає що в цій клітинці було додатне непарне,
Потім в синій клітинці Р1 записати формулу
= СЧЁТЕСЛИ(D7:F10;"=-1")+СЧЁТЕСЛИ(D7:F10;"=0")-СЧЁТЕСЛИ(D2:F5;"=0") або
=COUNTIF(D7:F10;"=-1")+COUNTIF(D7:F10;"=0")-COUNTIF(D2:F5;"=0").
Знайдіть інший спосіб для такого обчислення.
Перевірте свої знання за допомогою онлайн-моніторингу з теми "Електронні таблиці"
Самотренаж: онлайн-тестування "Еxcel"
Довідка для тих, хто готується до ІКТ-олімпіад
Що означає при
написанні формул в комірці помилка: #дел/0! в MS Excel?
Що означає при
написанні формул в комірці помилка: #имя? в MS Excel?
Що означає при
написанні формул в комірці помилка: #число! в MS Excel?
Перевірте свої знання за допомогою онлайн-моніторингу з теми "Електронні таблиці"
Самотренаж: онлайн-тестування "Еxcel"
Довідка для тих, хто готується до ІКТ-олімпіад
Типові помилки
в комірках з формулами електронних таблиць в MS Excel
Що
означає при написанні формул в комірці помилка: ##### в
MS Excel?
Відповідь:
Використовується формула, результат виконання якої не вміщується у
комірку.
Що
означає при написанні формул в комірці помилка: #знач!
в MS Excel?
Відповідь:
Замість
числового чи логічного значення введений текст.
Що означає при написанні формул в комірці помилка: #ссылка!
в MS Excel?
Відповідь:
Комірки, на які посилаються формули, були знищені.
Що означає при
написанні формул в комірці помилка: #дел/0! в MS Excel?
Відповідь:
В якості дільника використовується посилання на комірку,
що містить нульове чи порожнє значення.
Що означає при
написанні формул в комірці помилка: #имя? в MS Excel?
Відповідь:
Ім’я, що використовується в формулі, було видалене чи не
було визначене.
Що означає при
написанні формул в комірці помилка: #число! в MS Excel?
Відповідь:
В функції з числовим аргументом використовується
неприпустимий аргумент.
Що означає при написанні формул в комірці помилка: #н/д в MS
Excel?
Відповідь:
Не задані один чи декілька аргументів стандартної чи
користувацької функції аркуша.
Що означає при написанні формул в комірці помилка: #пусто! в MS Excel?
Відповідь:
Використаний оператор, який задає перетин діапазонів, що
не мають загальних комірок.
Більшість операцій у табличному процесорі виконуються
одним із наведених нижче способів. Який з цих способів помилковий?
Відповідь:
- За допомогою рядка меню.
- За допомогою клавіатурних комбінацій (гарячих клавіш).
- За допомогою кнопок панелі інструментів.
- За допомогою контекстного (динамічного) меню
- За допомогою телепатії.
Немає коментарів:
Дописати коментар